Kitchen Jani blogja - CLOSED

hébekorba vélemények filmrű, képregényrű, néha csak ömlengés vagy az se, sírás-rívás, saját melók mutiba, linkajánlók, elolvadás, fasza képek mindenki örüljön

Fotóm
Név:
Lakhely: közel a Blahához, Hungary

illustrator, storyboard / comic artist & animator

2007. 08. 21.

BBB - Beastie Boys Balaton



régi álmom teljesült azzal, hogy láttam a bestiácska fiúcskákat élőben. eljöttek ungáriába, a balatonra (vajon fürödtek-e?). utolsó esélyem volt, legközelebb már csak mankóval jönnek, ha jönnek. felmerül a kérdés, vén fejjel is reppelni fognak-e (valóban nem sok repper tata van a világon, talán csak Dzsópesi). a koncert pöpec volt, mégis éreztem valami hiányérzet-félét... talán kinőttem belőlük, már elmúlhatott a hajdanvolt lelkesedésem (na nem, azt azért mégsem). pedig játszottak mindenféle stílusban, ahogy az elvárható tőlük, oldszkúl reppek, hc-számok, dzsesszes elszállás, és tetejébe mikszmájszter úr is kitett magáért szkreccs-ügyben, a közönség imádta, nem kicsit. voltak kis helyes vizuálok is... nekem meg nagyon kellett pisilnem is egyfelől (hála isten, nálam volt egy üres üveg...), másfelől meg az egyik kezemben végig fogtam a fotógépem (a másikban meg a -khmm- üveget), így elég nehezen tudtam oldottan bulizni:) de végülis egy álom teljesült, beírhatom a naplómba-blogomba, ollé. ezek meg öregen is mennyire fiatalok bírnak lenni, na jó, nem vénséges apókák még, viszont a mentalitásuk megfogadandó-követendő.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal