Kitchen Jani blogja - CLOSED

hébekorba vélemények filmrű, képregényrű, néha csak ömlengés vagy az se, sírás-rívás, saját melók mutiba, linkajánlók, elolvadás, fasza képek mindenki örüljön

Fotóm
Név:
Lakhely: közel a Blahához, Hungary

illustrator, storyboard / comic artist & animator

2007. 05. 31.

pink

most egyelőre ilyen bazironda rózsaszín lesz a skin, mert láttam a zorró blogját és ő is ugyanazt a kávéházi-menü stílusú blog-template-et használja, mindamidén használtam volt mostanáig, óje... kissé megzuhantam tőle, úgyhogy most pink. de persze majd biztos visszatérítem, ami volt, csak most zokogok és kell a "sugar"... ja, amúgy meg grindhouse!!! a hazai mozikban, pont mire megjövök! DE: itt mintha csak az egyik filmet vetítenék és nem egymás után a kettőt, mijért? kérdem én, mijért? há' hol a planet terror? ..."Éljen Magyarország..."

2 megjegyzés:

Blogger Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Mátyásom, hiszen mondtam, hogy ismét "visszafeketedek", ezért nem kellett volna "kámingáutolnod" ezzel a gyönyörű rózsaszínnel! :P
Mondjuk nekem tetszik és az biztos, hogy kevés olyan emberke lesz, aki ezt a színt választja majd a blogjához! :))
Viszont most látom, hogy a lecserélt fejlécemben meg ott a PINK! :O
Mindig egy lépéssel előtted? Most mi legyen? :)))

6/02/2007  
Blogger LM írta...

előttem??
(...)

na mindegy, de legalább elértem, hogy nyomjál ide egy postot, zorro koma

6/06/2007  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal