Kitchen Jani blogja - CLOSED

hébekorba vélemények filmrű, képregényrű, néha csak ömlengés vagy az se, sírás-rívás, saját melók mutiba, linkajánlók, elolvadás, fasza képek mindenki örüljön

Fotóm
Név:
Lakhely: közel a Blahához, Hungary

illustrator, storyboard / comic artist & animator

2008. 07. 24.

kuponos rajzok





hellóka. nemrég voltunk "haknibrader (copyright: fritz)"-kedni Zorró de Biankával a Holdudvarban. Réz Andrást és Helyei Lászlót kaptuk filctollvégre, miközben kedélyesen beszélgettek Bölöni Katával, kb. mindenről, ami csak van a világon. a rajzok: én a magam részéről minimálkodtam, Helyei karakterét sokkal jobban sikerült megfogni, szomorkás szemű rajzfilmfigura lett (meg is hatódott a rajztól, kedves volt), míg Rézuram fejét nagyon nehezen kaptam el, nem is nagyon sikerült, ha a hasonlóságot vesszük. őróla kis batár rajzok születtek (egy kevésbéjó kingkongos és egy kevésbérossz hatlövetűs). Zorró mívesebb rajzokat pattintott, csak leült a kis pipájával és szépen nyugodtan összehozott két igen kellemes képet, bár az egyiket csak félig fejezte be az így is elég hosszúra nyúlt (bár izgalmas) beszélgetés alatt. végül leihatós kuponokkal jutalmaztak minket, ami dupla snassz egy olyan sznob helyen, mint a Holdudvar, no de sebaj, ez van. jobb örültem volna egy arkham-albumnak (...).

az estét megkoronázandandó, volt MKA-s animációs vetítés is. jó sokat rohangáltunk, meg szaroztunk a dvd miatt Zorróval, hogy kész legyen, erre az uccsó 5 percnél kikapcsolják. hát bazmeg. és azt mondta a teknikus fickó, hogy hisz' ennyi volt a lemezen, épp vége volt, ő látta, hogy így volt. aha. rendes fej. simán kikapcsolta, pedig még hátra voltak a sznikkersz-reklámjaim, meg a fetgörl, kaff stb. brühühű, pedig volt ott legalább 10 néző (akik közül 5 még figyelt is)!:D no de sebaj ez van (no. 2.).

uí.: oszt' elkísértem még Zorróékat szülinapot ünnepelni, ettem csipszet, meg maoam-ot. oszt' hazafelé még sikerült kifognunk egy vízesést is, oszt' a mappám meg úgy elázott, mer' az volt az esernyőm, hogy híj, öröm vóult nézni, mer a ragazdó zsigerezsen giázodd belőüle.

Címkék: ,

2 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

én is szeretem a maoamot.

7/27/2008  
Anonymous Névtelen írta...

és a frittet?

9/10/2008  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal