Kitchen Jani blogja - CLOSED

hébekorba vélemények filmrű, képregényrű, néha csak ömlengés vagy az se, sírás-rívás, saját melók mutiba, linkajánlók, elolvadás, fasza képek mindenki örüljön

Fotóm
Név:
Lakhely: közel a Blahához, Hungary

illustrator, storyboard / comic artist & animator

2008. 01. 30.

giamatti-post


ez egy giamatti-post, amely fedőnév alatt végre már elkezdem a jó/jobb filmekről való posztolást, istenuccse! nemrég megvizslantottam M. Night Shayalamalayanan Lady in the water c. filmjét, amiben szerepel Paul Giamatti úr. én őt idáig asszem csak az Intim Részekben láttam, ahogy Csuja Imre hangján fél percenként baszta fel magát cefetül Howard-Apukám-Stern baromságain, azóta se sehol, nem is érdekelt. aztán nemrég beálltunk a Golyózápor elé, ami egy jóleső nagy baromság, kilóg-a-lóláb-akcentusos Móni Belluccival (aka főluvnya érző szívvel), és sárgaréparágcsáló Cliwe Owennel, mint desperado, na meg befigyel még Giamatti is a távcsövessel. ez az a film, ahol nem kell gondolkodnod, csak felszabadultan jólérezni magadat, miközben nézed. egy rakás túlzó, képtelen helyzet, és akció akció hátán, egyfolytában. nagyon vagányul indítják, az első negyedórában nem is tudjuk, mi miért történik, egyszerűen csak sodornak az események. aztán a végére valahogy mégsem lesz emlékezetes film - ettől függetlenül sztem 1x majd még befizetek egy körre, és remélem, lesz folytatása is (a rendező amúgy idáig csupa gagyiszart csinált, csekk on imdb). na de Giamatti, a lényeg: itt már felfigyeltem rá, ahogy szavalgat, bár néha túl nagyokat vicsorint, de ez van. aztán jött a Vizes Lány. ami egy nagyon szép Mese szerintem, szép a zenéje is, minden. engem úgy, ahogy van, berántott. bár Shyamalahayabala hajlamos elvinni a filmjeit kicsit nyálba, amúgy szpilbergesen, de végül mindig jól egyensúlyoz, és általában simán elmondható, hogy egy nagyon ügyes, kismester filmes (most pl. becsekkoltam a rég látott Sebezhetetlent is, ami szintén bejön). egyedi filmeket csinál, tul.képpen "szerzői kommerszeket". én ebben a Lányos filmben végig ott voltam, együtt a filmmel, és nem engedtem jottányit sem a Fanyalgás Isteneinek. annyira nem, hogy az egyik jeleneten el is bőgtem magam - az privát, hogy mit hozott fel bennem, de az nem, hogy mitől: egészen a bőgős jelenetig kurva jól van felépítve a film, plusz ez a Giamatti egy fasza színész. nagyon. meg vagyok győzve róla. ezt a szerepet legalábbis nagyon okosan játszotta el (egyszerre törékeny, bumfordi, kisember és Hős) és kíváncsivá tett, ugyan mit művelt idáig a filmvilágban a "Rédió-eeen-bí-szí" óta..

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal