Kitchen Jani blogja - CLOSED

hébekorba vélemények filmrű, képregényrű, néha csak ömlengés vagy az se, sírás-rívás, saját melók mutiba, linkajánlók, elolvadás, fasza képek mindenki örüljön

Fotóm
Név:
Lakhely: közel a Blahához, Hungary

illustrator, storyboard / comic artist & animator

2008. 01. 17.

basszá


megnéztünk egy istentelenül töknulla filmet, persze tudtuk, mire vállalkozunk, már a plakát eléggé riasztó volt, de hittük, hogy hátha tévedünk. nem úgy lett. a címe... mi is volt? fogalmam sincs, valami királyos izé... bört rejnoldsz nyomul benne, meg még pár nem éppen szar arc, de a film rossz. eléggé. ilyen fosul leutánzott gyűrűk ura, amit kb itt forgattak le a közeli erdőben, Pécelen. viszont van benne egy fákon csüngő kristanna loken, terminátorzúzó B-filmsztárhölgy, aki ugyanakkor hejjde khmm.. 'rva (eléggé bírnám, ha becsüngene itt az ablakomon hirtelen:D). jason statham meg a csont nélkül büntető nindzsa. ave. ezt a filmet soha, de SOHA ne nézzétek meg. a 300-al szemben annyi az erénye, hogy ez ilyen kis olcsó, ártalmatlan naivság, az meg egy felfújt otromba baromság vót. (NEMSOKÁ ÍROK FILMEKRŐL IS, MERT OLYANOK IS VANNAK!)

Címkék:

8 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

oh my

1/17/2008  
Blogger Cserkuti írta...

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

1/28/2008  
Blogger Cserkuti írta...

Ejnye, Mátyás!
Nem szép dolog a kocsmát/piát okolni a másnaposságért!
Azt kaptad, amire jegyet vettél.
Valakinek pont ez kell.
Neked nem.
Legközelebb írd meg a yahoo-n, mielőtt moziba mész, hogy mit készülsz megnézni, aztán majd jól a képedbe mondjuk, hogy butaság rá pénzt adni.
:P

1/28/2008  
Blogger LM írta...

azt kaptam, amire jegyet vettem, hmm. nem sarkítanék. a 300-ról is mennyire hittem, hogy jó film lesz, agyba-főbe ajnározták mindenfelé, aztán nem ér annyit se, mint egy több napos száraz szar. persze ennél a rejnoldszosnál kockáztattunk, de ezt írtam is: lesz, ami lesz, mert hátha, ki tudja, talán érnek kellemes meglepetések. nem úgy lett, kifogtuk. trash és trash közt is vannak különbségek (pl. minőségi trash egy ford fairlane). akinek ez bejön, áldásom rá (ő baja:P). de amúgy utánanéztem a direktornak, messze földön híres B-filmes, Dr. Uwe Boll őfelsége - ügyes fazon lehet, ha ennyi bukta után még mindig kap lehetőséget mozifilm-készítésre.

1 szó mint 100, nem a kocsmát okolom, inkább magamat, véleményem meg ugye csak lehet már

1/30/2008  
Blogger Cserkuti írta...

Ne vedd a szívedre, amit írtam!
Csak meglepett, hogy a rossz előjelek után esélyt adtál a filmnek.
Na de hogy a rendező Uwe Boll??!
Muhaha!!

1/30/2008  
Blogger LM írta...

ok, nem veszem a szívemre:)
néha bevállal az ember ezt-azt, rossz előjelek ellenére. pl. anno a jason-x hasonló elpazarolt 2 óra volt, íhh...

amúgy nekem uwe boll neve idáig semmit sem mondott, kihagytam az eddigi nulláit, és ezek után, ha neadjisten még egy filmjére beülök, akkor háttal ülök majd a vászonnak

1/30/2008  
Blogger Csepella Olivér, a pék írta...

nem is értelek, ez a film gyönyörű volt. Mi szénné szórakoztuk magunkat. A gonosz mágus kacaja, meg a bört réjnoldz 10perces haldoklása, hát én akkor elkezdtem tapsolni a moziban.

4/16/2008  
Blogger LM írta...

én má nem tapsolok ilyeneknek. hiába, megöregedtem

4/20/2008  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal