Kitchen Jani blogja - CLOSED

hébekorba vélemények filmrű, képregényrű, néha csak ömlengés vagy az se, sírás-rívás, saját melók mutiba, linkajánlók, elolvadás, fasza képek mindenki örüljön

Fotóm
Név:
Lakhely: közel a Blahához, Hungary

illustrator, storyboard / comic artist & animator

2007. 04. 22.

My biggest post so far...






































Nos igen... ennyi. Remelem, tetszett. Egy könyvkötö/-dizajnolo workshop kereten belül keszitettem, itt Tallinban. Megelözendö barminemü fikazast, ha lenne, tudom, hogy a sztori nem egy wasistdas, de nem is ez volt a lenyeg, sokkal inkabb a kivitelezes-resze a dolognak - a magam szamara legalabbis elsösorban erröl szolt. Az ertekelö tanar persze jobban örült volna valami eredetibbnek, dehat sajna ez van.
A technika: mindenfele filcek (pl. hungarian ico markerek, stabilo filcek, es ecsetfilc - a markajat nem tudom), a fröccsök festekes kannabol szarmaznak, ill. van nemi tuspaca is, a rasztert pedig Flashben csinaltam. Aztan az egeszet scanneles utan jol összerazod, megkutyulod es mar kesz is! Es nemelyik rajz, ill. betü bal kezzel keszült. A többi pedig... na, hat az titok.

Címkék: , ,

5 megjegyzés:

Blogger FaludiRóbert írta...

Ez egyszeruen csodalatos.
De tenyleg.

4/24/2007  
Blogger LM írta...

hat köszönöm, jee

az elsö reakciokomment a leghosszabb postomraa..:)))

ola

4/24/2007  
Blogger Miklós Felvidéki írta...

Bár máshol már mondtam de... ZSÍR!

4/27/2007  
Blogger Miklós Felvidéki írta...

Amúgy meg te tökre tucc angolú, nem értem mér adtad az értetlent amikor msn-en írtam neked néha angolul fasságokat.

4/27/2007  
Blogger LM írta...

hmm, szotart is hasznaltam, onnan tudom a bribe-ot...
de kosz, amugy nem emlekszem azokra a fassagokra, de legkozelebb irhatsz batran angolul
valami azert ragadt itt ram tallinnban

4/28/2007  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal